Autoriseret psykolog
Medlem af Dansk Psykologforening
CV (curriculum vitae)
2006 - | Privat praktiserende psykolog på fuld tid |
2001 - 2006 | Privat praktiserende psykolog på deltid
Ledende psykolog på en Pædagogisk Psykologisk Rådgivning |
2000 - 2001 | Privat praktiserende psykolog på deltid
Funktionsleder på en Pædagogisk Psykologisk Rådgivning |
1998 - 2000 | Psykolog på en Pædagogisk Psykologisk Rådgivning |
1981 - 1998 | Lærer i folkeskolen og i specialundervisningen |
Grunduddannelser, videreuddannelser og kurser
2022 | Seminar om bevidsthed og mindfulness i praksis |
2021 | Mindfulness seminar |
2020 | Mindfulness seminar |
2019 | SoMeCaM - En metode til undersøgelse af kilder til personlig mening med livet |
2018 | Kursus i Compassion - mastering Compassion-Focused-ACT |
2017 | Kursus i Mindfulness teknikker - Field of Transformation |
2016 | Kursus i kognitiv terapi - Acceptance and Commitment Therapy (ACT) - workshop: "ACT like a pro" |
2015 | Kursus i kognitiv terapi - Self-compassion and emotional resilience |
2014 | Kursus i kognitiv terapi - Funktionel Analytisk Terapi (FAP) |
2013 | Kursus i kognitiv terapi - Acceptance and Commitment Therapy (ACT) målrettet unge |
2012 | Instruktør kursus i Mindfulness Baseret Stress Reduktion (MBSR) |
2010 | Kursus i kognitiv terapi - Acceptance and Commitment Therapy, advanced (ACT) |
2010 | Årskursus I Mindfulness Meditation |
2009 | Kursus i kognitiv terapi - Acceptance and Commitment Therapy (ACT) |
2009 | Kursus i Interpersonel Terapi (IPT) |
2009 | Kursus i tilknytningsteorier og deres betydning i psykoterapeutisk praksis. |
2008 | Kursus 1 og 2 i Positiv Psykologi. |
2007 | Kursus i GPP-I (Gordon Personal Profile-Inventory) - erhvervspsykologisk test. |
2005 | Uddannet erhvervscoach i JTI (Jungiansk Type Indeks) - erhvervspsykologisk test. |
2005 | Uddannet i systemisk/narrativ terapi. |
2003 | Uddannet i systemisk/narrativ psykologisk rådgivning og konsultation. |
2000 | Autoriseret psykolog. |
1998 | Uddannet psykolog. |
1981 | Uddannet folkeskolelærer. |